close
Be not that far from me, for trouble is near; haste Thee to help me.
請別遠離我,因為困難已近,請您快來助我.

O my God,I trust in thee!
喔!我信賴的天父阿!
let me not be ashamed, let not mine enemies triumph over me.
請讓我不再羞愧, 別讓我的敵人戰勝我!

Blessed be the Lord my strength, which teacheth my hands to war, and my fingers to fight.
主阿你是我的磐石,教導我的雙手去征戰, 教導我的手指去打仗!

My goodness, and my fortress; my high tower, and my deliverer;
我的上帝, 你是我的堡壘、我的高塔、我的救主

my shield, and he in whom I trust; who subdueth my people under me.
您是我的盾牌,是我所投靠的。您使我的百姓臣服於我!

arrow
arrow
    全站熱搜

    pearce 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()